3 kroki do założenia własnego
biznesu agencyjnego z WARTĄ

Dlaczego warto prowadzić własny biznes ubezpieczeniowy?

Jesteś swoim szefem, masz wpływ na to ile zarabiasz.

Jesteś zwolniony z podatku VAT – niewiele jest takich branż na rynku.

Wysoka marża daje spore możliwości na generowanie dochodów.

Samochód i podstawowe urządzenia biurowe to cała inwestycja na początek.

Zbudowanie portfela lojalnych klientów gwarantuje stabilny, powtarzalny dochód na lata.

Warta zapewnia stały dostęp do wiedzy i fachowców wysoko cenionych w branży.

Wraz z rozwojem gospodarczym Polski zwiększają się potrzeby związane z zabezpieczaniem majątku oraz zdrowia i życia naszych rodaków – warto wyjść im naprzeciw.

Nie musisz od razu zakładać własnego biura. Jeśli podejmiesz taką decyzję, niewielka powierzchnia w zupełności wystarczy, aby firma dobrze funkcjonowała.

Od założenia własnego biznesu dzielą Cię teraz tylko trzy kroki.

  1. Egzamin dla osób ubiegających się o zgodę na wykonywanie czynności agenta ubezpieczeniowego.
Zakres egzaminu jest uzależniony od tego, czy wcześniej miałeś już kontakt z działalnością agencyjną czy nie. Nie miałeś takich doświadczeń? Będziesz zdawał egzamin w pełnym zakresie. Jeśli wcześniej próbowałeś sił w naszej branży – przed Tobą egzamin uzupełniający.
Nie musisz samodzielnie szukać odpowiedzi na pytania dotyczące szczegółów egzaminu. Nasi pracownicy będą dla Ciebie wsparciem nie tylko w wyborze właściwego profilu egzaminacyjnego, będą również czuwać nad całym procesem przygotowania niezbędnych dokumentów, istotnych dla spełnienia wymagań formalno-prawnych stawianych przed kandydatami.
Egzamin – nasi menadżerowie podpowiedzą Ci jak się do niego przygotować, co jest ważne i będą czuwać nad tym, abyś właściwie przygotował się do testu. Będziecie w ciągłym kontakcie!
Jeśli zastanawiasz się, jak daleko trzeba pojechać, aby przystąpić do egzaminu – odpowiadamy: nasi kandydaci mają możliwość zdawania egzaminów praktycznie co miesiąc, we wszystkich miastach Polski, gdzie nasza firma ma swoje oddziały.
Jesteśmy blisko Ciebie...zapraszamy!
  1. Rejestracja własnej firmy lub rozszerzenie prowadzonej dotychczas działalności gospodarczej
  2. Więcej informacji na temat działalności gospodarczej znajdziesz na biznes.gov.pl
  1. Podpisanie umowy agencyjnej. Potrzebujesz tylko kliku dokumentów:
Zaświadczenie o zdanym egzaminie
Zaświadczenia o niekaralności (data wydania najpóźniej 3 miesiące przed zawarciem umowy)
Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
Kopia dokumentu potwierdzającego minimum średnie wykształcenie
Zaświadczenie o wpisie do CEIDG Twojej firmy
Więcej informacji otrzymasz od swojego menedżera sprzedaży.

Prawda, że to proste? Pamiętaj, że zawsze możesz liczyć na nasze wsparcie!